Odstąpienie od umowy
1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny.
2. Aby odstąpić od umowy, należy wysłać oświadczenie e-mail na adres: kontakt@shoshki.pl.
3. Zwracany towar powinien być w stanie nienaruszonym, z metkami i oryginalnym opakowaniem.
4. Zwrotowi nie podlegają produkty wykonywane na indywidualne zamówienie (np. personalizowana biżuteria lub odzież).
5. Koszt odesłania towaru ponosi Klient.
6. Zwrot środków nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.
Reklamacje
1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
2. Reklamacje należy składać drogą mailową na adres shop@shoshki.pl
3. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko, numer zamówienia, opis wady i żądanie Klienta.
4. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.
5. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie wymieniony lub koszt zakupu zostanie zwrócony.
Formularz odstąpienia od umowy
(wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat:
Zuzanna Szary
e-mail: shop@shoshki.pl
Ja, niżej podpisany/a, informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów:
.............................................................................
.............................................................................
Data zamówienia: ............................
Data otrzymania towaru: ............................
Imię i nazwisko konsumenta: ............................
Adres konsumenta: ............................
Podpis konsumenta (jeśli wysyłane w formie papierowej):
.........................................................
Data: ...................................................
Klauzula informacyjna RODO do wiadomości e-mail
Administratorem danych osobowych jest Zuzanna Szary, prowadząca sklep internetowy Shoshki.pl. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji korespondencji i obsługi zapytań.
Kontakt: shop@shoshki.pl
Więcej informacji: Polityka Prywatności dostępna na stronie https://shoshki.pl.
